Capital.ba

Na marketing potrošili 16 miliona KM

22.07.2010. / 10:28

BANJALUKA, Neto dobit “HT Eroneta” Mostar u 2008. godini iznosila je oko četiri miliona KM, a u istoj godini samo za marketinške usluge preko agencija “Digitel” i SV-RSA direktor Stipe Prlić prvo je odobrio osam miliona, a potom potpisima na ugovore taj iznos udvostručio, piše “Glas Srpske” pozivajući se na interni revizorski izvještaj o poslovanju ove kompanije.

List navodi da je na osnovu ovog izvještaja grupa dioničara “HT Eroneta” prije nekoliko dana Agenciji za istrage i zaštitu BiH /SIPA/, hrvatskoj Kancelariji za borbu protiv organizovanog kriminala i korupcije /USKOK/ i njemačkoj policiji podnijela prijavu protiv 12 lica za štetu pričinjenu “Eronetu” od 100 miliona KM.

Dioničari “HT Eroneta” podnijeli su, između ostalih, prijavu protiv generalnog direktora “HT Eroneta” Mostar Stipe Prlića i drugih članova menadžmenta, te protiv bivšeg predsjednika Nadzornog odbora “HT-Eronet” i Upravnog odbora RTV FBiH Slave Kukića i novinara FTV-a Bakira Hadžiomerovića, Zvonimira Jukića i Sanjina Bećiragića.

Prijava je podnesena i protiv Ivice Mudrinića iz Zagreba, vlasnika marketinške kompanije “Digitel”, te direktora sarajevske marketinške agencije SV-RSA Nevena Kulenovića.

“Preko odjeljenja za oglašavanje i marketing ‘HT Mostar’ oprano je desetine miliona, a operacija izvlačenja novca, koju kontroliše Kukić, odvijala se preko marketinških kompanija ‘Digitel’ i SV-RSA”, navedeno je prijavi koju analizira Sipa.

Revizori su utvrdili da je Eronet preko “Digitela” kupovao po znatno “naduvanim” cijenama reklamne majice, čokoladice, satove, olovke, kape i to od “Lotosa” iz Zagreba u vlasništvu sina HDZ-ovca Ivana Jarnjaka.

Revizori su utvrdili i da je “Eronet” kao sponzor Sarajevo film festivala /SFF/ u 2008. godini izdvojio za taj festival više od 650.000 KM, dok je “Digitel” za SFF obezbijedio i kokice, za koje je potrošio čak 10.000 evra.

“Najveća pojedinačna cijena u 2008. godini u odjeljenju marketinga bila je ona od 143.000 evra, koliko je izdvojeno za snimanje jednog spota za tarifne opcije”, naveli su revizori.

Neto dobit “Eroneta” u odnosu na 2006. godinu pala je nekoliko puta. Te godine ona je iznosila 20 miliona KM, da bi 2008. pala na oko četiri miliona. Sarajevska marketinška agencija SV-RSA, takođe, favorizovana u “Eronetu”, godinama ima povlašćen status na FTV-u i dobija velike popuste na emitovanje marketing poruka.

Članovi Nadzornog odbora HT Mostar saglasni su da u firmi ima kriminala, ali kažu da čekaju skoro održavanje Skupštine akcionara, poslije čega će sve da iznesu u javnost.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Na marketing potrošili 16 miliona KM

    1. 122

      Nije Mile glup, s druge strane hvataci paradajza ce biti policajci, sekretarice, pripravnice, opstinari, zeljeznicari, naftasi, privatizacioni tajkuni, integralci, IRB-ovci, komisijasi, pijanci sa satorskih krkanjaca….
      Vidis ima Mile svoju publiku i podrsku.

    2. David Štrbac

      Šoferi će obezbijediti motorizaciju, lovci će pripomoći sa svoje strane, paradajz će biti najmanji problem :)

    3. 122

      Znajuci koliko je slatka vlast ovim nasim trbuljastim tribunima, lako bi se mogao desiti Tijananmen, ako bi samo jedan paradajz poletjeo ka staklenoj piramidi sunca.

    4. lemi

      da ti kazem, ja bih radije svoju gradjansku duznost izvrsio na trgu republike srpske broj 1., 78000 banja luka, gdje bih gadjao paradajzom sve one koji se tamo nalaze. ali brzo bi me uhapsili. medjutim, ne mogu garantovati sta bi bilo kad bi nas bilo hiljadu-dvije.

    5. Bogdan

      Ti moraš svagdje ostaviti svoj glupi komentar, obuzdaj se malo i komentariši ono što znaš, a bolje je da ja ne govorim šta je to.

    6. David Štrbac

      Da im je Laktašenko direktor, poslovali bi sa gubitkom od barem 20 miliona KM.
      Pa bi uveli taksu na gorivo da pokriju gubitke. :(