Mercedes u 2015. prvi put prodao preko 2 miliona vozila
05.02.2016. / 14:26
BERLIN, Kompanija Daimler, u čijem vlasništvu je Mercedes-Benz, objavila je rezultate poslovanja u 2015. godini koja joj je donijela novi prodajni rekord.
Mercedes-Benz automobilska divizija, koja se sastoji od marki Mercedes (sa podbrendovima Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach i Mercedes me) i Smart, u godini koja je ostala za nama zabilježila je rast profita i prodaje.
Broj isporuka širom svijeta porastao je šestu godinu za redom, i sa 2.001.400 prodatih jedinica (+16 odsto) po prvi put prešao granicu od dva miliona.
Rastu prodaje najviše su doprinijeli novi modeli a najvažniji su bili nova C klasa, zatim kompaktni automobili i SUV vozila.
Kada je riječ o privrednom programu, Daimler teretna vozila su u 2015. godini povećali broj prodatih jedinica za 1 odsto na 502.500 vozila, što je najviši nivo od 2006. godine.
Mercedes-Benz kombi vozila ponovo su postavili rekord u prodaji uz povećanje od 9 odsto, na 321.000 jedinica. Ovaj rezultat je prije svega postignut zahvaljujući veoma visokim stopama rasta za V klasu i novi Vito.
Sa druge strane, kompanija Daimler autobusi zabilježila je pad sa 33.200 vozila u 2014. na 28.100 jedinica tokom 2015. godine.
U najznačajnije projekte i ulaganja u protekloj godini ubrajaju se Mercedes GLC i novi GLE SUV modeli kao i nova porodica E klase.
Zajedno sa Audijem i BMW-om, Daimler je u 2015. kupio Nokijino kartografsko odjeljenje – HERE digitalne mape, koje su osnova za nove pomoćne sisteme i autonomnu vožnju. Agencije
Tagovi: daimlermecedes-benzprodajarastvozila
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]