Capital.ba

“Made in Italy” kao mamac za kupce

19.09.2013. / 6:40

alfa romeoRIM, Kada je u pitanju visoka moda i luksuzna odjeća, oznaka da je odjevni predmet proizveden u Italiji garantuje dobru prodaju.

U FIAT-u žele da isti recept primijene i na svoja dva brenda u ekspanziji – Alfa Romeo i Maserati.
Kada je u pitanju Alfa Romeo, plan je da se do 2016. isporuke automobila povećaju tri puta u odnosu na 2012, kada je prodato oko 100.000 jednica. Maserati bi svoju godišnju prodaju trebalo da poveća na 50.000 do 2015, a dugoročno na čak 70.000 što je desetak puta više nego u 2012. godini. Postavlja se pitanje kako je moguće ostvartiti ovako ambiciozne planove?
Šef FIAT-a, Serđo Markione (Sergio Marchionne), vjeruje će oznaka “Made in Italy” pomoći da se privuku novi kupci, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!