Capital.ba

Mađari trošili manje, a promet u maloprodaji veći

28.08.2016. / 10:32

maloprodaja-midiBUDIMPEŠTA, Promet hrane u maloprodaji u Mađarskoj porastao je za 2,5 odsto u drugom kvartalu 2016. u odnosu na odgovarajuće tromjesečje prošle godine, pokazuje istraživanje potrošnje građana agencije Nilsen.

Rast prihoda u maloprodaji duguje se izgleda povećanju cijena, budući da je stvarni obim prodate robe smanjen za 0,2 procenta, saopšteno je iz Nilsena.

Prema izvještaju, u drugom tromjesečju je zabilježen najniži rast vrijednosti prometa hrane u maloprodaji u Mađarskoj u posljednje tri godine, mada je povećanje od 2,5 odsto i dalje znatno veće od prosječnog rasta od 0,8 procenata u Evropi, dodaje mađarska agencija.

Mađarski indikator rasta prometa hrane u maloprodaji je šesti po veličini na kontinentu.

Cijene hrane, mješovite robe za domaćinstvo i kozmetike porasle su u Mađarskoj u drugom tromjsečju u prosjeku za 2,7 procenata u odnosu na isti kvartal 2015, dok su te cijene u Evropi, kako se dodaje, povećane u prosjeku za 0,7 odsto. Nezavisne novine

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!