Korona teško pogodila marketinšku industriju Njemačke
27.05.2021. / 11:07
BERLIN – Marketinška industrija u Njemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom virusa korona.
Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra.
Neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje njemačke marketinške industrije (ZAW).
Snažni rast kod onlajn-oglasa kompenzovali su djelimično gubitke oglasa u drugim oblastima.
Udio marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.
Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslijediti samo ako politika postavi smjernice za oporavak privrede.
Povratak na pretkrizni budžet za oglase ZAW očekuje tek od 2022. godine. Tanjug
Tagovi: koronamarketinška industrijanjemacka
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]