Capital.ba

Korisnička služba mora da odgovori u roku od tri minuta

31.05.2022. / 15:10

MADRID- Vlada Španije usvojila je nacrt zakona o poboljšanju usluga korsničkih servisa i smanjila vrijeme čekanja na telefonskoj vezi na tri minuta, rekao je danas na konferenciji za novinare ministar za prava potrošača Alberto Garzon.

FOTO: Pixabay

Prema nacrtu zakona, potrošači imaju pravo da razgovaraju sa pravom osobom, a ne da razmjenjuju poruke sa automatizovanim softverom.

Kompanije iz segmenta komunalnih usluga i elektrodistribucije moraju da odgovore na žalbu klijenta u roku od dva časa, rekao je ministar.

“Praksa beskonačnog čekanja je završena”, rekao je Garzon.    Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!