Korisnička služba mora da odgovori u roku od tri minuta
31.05.2022. / 15:10
MADRID- Vlada Španije usvojila je nacrt zakona o poboljšanju usluga korsničkih servisa i smanjila vrijeme čekanja na telefonskoj vezi na tri minuta, rekao je danas na konferenciji za novinare ministar za prava potrošača Alberto Garzon.
Prema nacrtu zakona, potrošači imaju pravo da razgovaraju sa pravom osobom, a ne da razmjenjuju poruke sa automatizovanim softverom.
Kompanije iz segmenta komunalnih usluga i elektrodistribucije moraju da odgovore na žalbu klijenta u roku od dva časa, rekao je ministar.
“Praksa beskonačnog čekanja je završena”, rekao je Garzon. Srna
Tagovi: korisnička službaspanija
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]