Capital.ba

Koka-kola svrgnuta sa trona najboljeg svjetskog brenda

30.09.2013. / 17:38

koka kolaNJUJORK, Američka kompanija Koka-kola nije više najbolji svjetski brend, nakon što je sa te pozicije svrgnuo američki proizvođač ajfona i ajpeda kompanija Epl.

To je prvi put da ovaj proizvođač bezalkoholnih pića nije uspio da zauzme prvo mjesto na listi “100 najmoćnijih brendova svijeta”, koju od 2000. godine sastavlja konsultantska kompanija “Interbrend”, prenosi Frans pres.

U stvari, Koka-kola je u ovoj godini pala za dvije pozicije, izgubivši i od kompanije Gugl, koja se probila na drugo mjesto liste.

Prema procjenama “Interbrenda”, vrijednost brenda Epl je 98,31 milijardu dolara, što je rast od 28 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok je vrijednost brenda Gugl 93,29 milijardi dolara. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!