Capital.ba

Kako se njemački Mek bori za dobit

06.04.2015. / 7:40

njemackaBERLIN, U pokušaju da zadrži poziciju na tržištu njemački Mekdonalds uvodi posluživanje za stolovima, a kompanija isprobava i druge inovacije.
Najveći svjetski lanac brze hrane istražuje nova rješenja uključujući ukucavanje porudžbine na digitalnom kiosku umjesto čekanja u redu uz opciju posluživanja za stolom.
Nudi i posebne burgere ali i novi restoranski lanac kako bi poboljšao dobit i uspešnije se takmičio na tržištu protiv konkurenata.

Njemačko tržište je uz američko, japansko i australijsko, najvažnije za tu kompaniju, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!