Capital.ba

Kako povećati prodaju automobila

31.07.2012. / 20:38

BEOGRAD, Evropski proizvođači automobila uputili su vladama svojih zemalja prijedloge o tome kako povećati prodaju i sačuvati radna mjesta u fabrikama.

Automobilska industrija u Evropi, osim u Njemačkoj, bilježi pad prodaje novih vozila i velike gubitke.

Na jugu Starog kontinenta, prodaja je pala za 50 odsto, najviše u posljednje dvije decenije. U Srbiji za više od 40 odsto u odnosu na prošlu godinu, a gotovo 80 odsto manje nego rekordne 2008. godine.

Prodaja automobila u Evropi pala za 50 odsto. Reciklaža automobila starijih od 15 godina, subvencionisanje akcize za gorivo i prodaja privrednih vozila bez PDV-a, najčešći prijedlozi koje su evropski proizvođači uputili vladama svojih zemalja da bi povećali prodaju.

Dok čeka odgovor Vlade u Rimu, “Fijat”, u dogovoru sa jednom naftnom kompanijom već nudi pogodnosti: ako kupite njegovo vozilo, godinu dana gorivo plaćate upola jeftinije, što je zapravo popust od 1.200 do 4.500 evra po modelu. I ostali kreću “Fijatovim” stopama, prenose agencije.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!