Capital.ba

Kako je Pežo postao lav

24.11.2012. / 6:50

PARIZ, Već vijek i po Pežoov lav je simbol predanosti i kvaliteta izrade.

 

Iako Pežo kao brend postoji od 1810, simbol kralja životinja koristi se tek od 1847. godine.

Prvi automobili nisu nosili lava, već samo oznaku Automobiles Peugeot na rešetki hladnjaka. Tek je 1910, prilikom spajanja ogranaka za izradu bicikala, motocikala i automobila kompanija počela da koristi prepoznatljivi logotip.

Pežo se propetim lavom koristio do 1958. 1968. prešao je na uglastidizajn sa istaknutom glavom lava. Kompanija je 1976. preuzela Sitroen i Krajsler i vratila se logu propetog lava, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!