Capital.ba

Indijski “nano” unosi revoluciju u autoindustriju

04.04.2009. / 7:55

nano-tataNJU DELHI , Indijska kompanija Tata, konstruktor “narodnog automobila” nazvanog “nano” , vjeruje da će se proizvodnja tog vozila isplatiti uprkos izuzetno niskoj cijeni od 2.000 dolara, dok agencije izveštavaju da u Indiji nije odavno vladala tako dobra atmosfera uoči lansiranja nekog novog proizvoda.
Novi automobil ima benzinski motor od 624 kubika i 35 konjskih snaga, a predstavljen je kao početak društveno-ekonomske revolucije u Indiji.
Direktor kompanije “Tata motors”, Ratan Tata, kaže da je upravo to bila njegova ideja kada je zamislio taj automobi, koji je lansiran prošle sedmice.
Narudžbine za “nano” će početi da se primaju od 9. aprila, u salonima i preko interneta, a očekuje se da će potražnja daleko premašiti ponudu. Prvi kupci izvlačiće se žrebom, zbog toga što porudžbine pevazilaze sva očekivanja.
“On nije stvoren da bi bio najjeftiniji auto. Stvoren je da bude auto koji će moći da kupe obični građani Indije, oni koji to ranije nisu mogli. Nadam se da ćemo to i ostvariti,” rekao je Tata, prenosi “Glas Amerike” (VOA).

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!