Capital.ba

Hladna zima “oduvala” kupce “Mekdonaldsa”

10.02.2014. / 20:09

mekdonaldsČIKAGO, Američki lanac restorana brze hrane “Mekdonalds“ evidentirao je prošlog mjeseca pad prodaje na domaćem tržištu zbog ekstremno hladnog vremena, i pored agresivnih pokušaja da privuče kupce promocijom novog menija.

Prodaja najvećeg svjetskog lanca hamburgera pala je u januaru 3,3 odsto na godišnjem nivou u američkim restoranima koji posluju duže od godinu dana, prenosi agencija AP.

Globalna prodaja je, međutim, porasla 1,2 odsto, zahvaljujući rezultatima u Evropi, Aziji, Africi i na Bliskom istoku.

Kompanija sa sjedištem u Ilinoisu je za slabe rezultate na domaćem tržištu okrivila oštru zimu, navodeći da je trenutno usredsređena na modernizaciju menija i poslovanja, budući da je zaključila da gubi popularnost među potrošačima.

“Mekdonalds” je suočen sa rastućom konkurencijom rivala kao što je Burger King, u vrijeme kada lanci brze hrane pokušavaju da se prilagode novim preferencijama kupaca, koji žele da se hrane zdravije. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!