Capital.ba

Henkel Cerezit predstavio novine u proizvodnji

13.09.2016. / 14:14

henkelINĐIJA, Henkel Ceresit fabrika u Inđiji godišnje proizvede više od 100.000 tona građevinskih ljepila za šest tržišta u regionu i više od 23 miliona stanovnika, izjavio je danas novi direktor poslovnog sektora Adhezivi tehnologije kompanije Henkel Srbija Predrag Armuš.

“Kompanija Henkel i samim tim naš brend Cerezit, poznat je po tome što ulaže konstantne napore u cilju zadovoljava potreba krajnjih potrošača pa i tržišta u celosti, a u tome nam pomaže fabrika u Inđiji koja je uz pomoć najsavremenije tehnologije uspeva da prati sve inovacije Henkel-a na svetskom nivou“, rekao je Armuš.

Armuš koji je na novu funkciju došao sa mjesta generalnog direktora Henkela u BIH je istakao značaj fabrike koja godišnje proizvede više od 100.000 tona građevinskih ljepila za 6 tržišta u regionu i više od 23 miliona stanovnika.

“Tako smo i danas predstavili novine kod naših najprodavanijih proizvoda CM11 i CM16 gde smo određenim unapređenjem formulacija Power Polimerima i silikatnim vlaknima značajno poboljšali kvalitet kada je u pitanju finalna arehezija naših proizvoda.Time će se njihova primena značajno unaprediti i biti jednostavna i brza prilikom ugradnje”, rekao je novi direktor.

Podsjećajući da se iduće godine obilježava 10 godina od otvaranja fabrike u Inđiji on je istakao da je ponosan na što je do sada urađeno zahvalivši se svim partnerima na iskrenoj i vrhunskoj saradnji.

Armuš je obećao ispred kompanije da će nastaviti da se ulažu napori kako bi i dalje bili izbor broj jedan svim kupcima i partnerima.

Učesnici konferencije u Inđiji imali su priliku da obiđu fabriku građevinskih ljepila i tečnih maltera u kojoj će primjenjuju najsavremenije tehnologije proizvodnje.

Predstavnici medija imali su i mogućnost da na konferenciji u Inđiji iskažu svoju kreativnost i daju prijedlog idealne fasade uz primjenu svih raspoloživih ceresit fasadnih materijala.

Pomoću inovativne aplikacije “Ceresit Facade Designer” takmičari su osmišljavali izgled fasade zahvaljujući 3D vizualizaciji kuća kao i širokim izborom boja i struktura iz cerezitovih paleta.

Po izboru žirija tvorac najkreativnijeg rešenja za fasadu, kao nagradu je dobio, cerezit fasadni materijal u vrijednosti od 1.500 evra, koja je omogućila Societe general banka. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!