Folksvagen imenovao Robija Vilijamsa za šefa marketinga
25.12.2014. / 20:15
BERLIN, Najveći evropski proizvođač automobila, njemački Folksvagen (Volkswagen) imenovao je poznatog britanskog muzičara Robija Vilijamsa za direktora marketinga, saopštila je kompanija.
U okviru svjetske premijere Folksvagen je predstavio reklamnu kampanju modela “Club & Lounge”. Za promociju nove serije automobila izabran je slogan ” Wie gut klingt das denn?” (Koliko dobro vam to zvuči?).
Radi se o devet modela Folksvagena, među kojima su “golf”, “buba” i “tiguan”. U Njemačkoj je preliminarna prodaja tih serija počela 18. decembra.
Robi Vilijams je ranije nagovijestio da bi mogao da promjeni zanimanje.
“Direktor marketinga Folskvagena – Wie gut klingt das denn? Za mene je to nešto potpuno novo. Pravi posao i izlazak iz okvira sveta muzike”, prokomentarisao je Vilijams svoje imenovanje. Tanjug
Tagovi: automobilifolksvagennjemacka
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]