Facebook Logout Experience i u Srbiji
28.06.2013. / 7:55
BEOGRAD, Inovativni alat za oglašavanje Facebook LOX premium format dolazi u Srbiju, saopštila je u četvrtak kompanija Web Media Agency.
Ovaj alat predstavlja novi premium format Facebook glašavanja koji omogućava prikazivanje oglasa posebnog formata kada se korisnik izloguje sa Facebook profila, navodi se u saopštenju.
Novi Facebook proizvod pruža mogućnost brendovima da se više i bliže povežu sa svojim fanovima, da im ponude nove sadržaje i reklamne poruke, čak i kada su fanovi završili svoju Facebook”avanturu”.
Premijerna Facebook Logout Experience (LOX) kampanja u Srbiji počela je sinoć u ponoć i trajaće do petka, 28. juna, do ponoći.
Tokom tog perioda svi korisnici Facebook-a imaće priliku da vide specijalno kreiran oglas jednog od brendova koji će im se prikazati nakon što završe posjetu Fejsbuku.
Srbija je zemlja sa najviše Facebook naloga u regionu – postoji 3,5 miliona naloga, što je skoro 49 odsto ukupnog broja stanovnika.
Web Media Agency, jedna je od vodećih marketing online agencija u Srbiji, koja je osnovana 2008. godine. Tanjug
Tagovi: brendovifacebookoglasiponudesrbija
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]