Capital.ba

Facebook će početi još više da „gnjavi“

02.08.2013. / 7:15

fejsbukNJUJORK, Ako vam postojeće reklame na Facebooku idu na živce, pripremite se za novi “nepopularni” potez Marka Zackerberga.

Bloomberg News piše da bi Facebook do kraja godine mogao uvesti 15 sekundi duge video reklame koje će se automatski emitovati na vašem newsfeedu.

Realno je očekivati da će ovaj potez naići na negodovanje korisnika, ali kada u obzir uzmemo činjenicu da bi Facebook na ovaj način, zavisno od broja korisnika na koje „ciljaju“, mogao zaraditi i do 2,5 miliona dolara dnevno – nije teško pogoditi koju će odluku čelnici donijeti.

Predstavnik Facebooka za odnose s javnošću odbio je da komentariše ovu informaciju za Huffington Post.

Ipak, treba pomenuti i da reklame neće biti glasne i pretjerano „agresivne“ nego će se tiho emitovati tri puta dnevno.

U svakom slučaju, milijarda i 150 miliona korisnika i 669 miliona posjeta stranici dnevno, svakako će biti privlačni oglašivačima, a Mark Zakerberg navodno je već nekoliko puta odgodio uvođenje reklama kako bi iskustvo bilo što prijatnije, i za korisnike i oglašivače, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!