EU otvorila antimonopolsku istragu u sektoru onlajn trgovine
07.05.2015. / 7:40
BRISEL, Evropska unija je zvanično otvorila antimonopolsku istragu u evropskom sektoru trgovine preko interneta, usljed zabrinutosti oko načina na koji velike tehnološke kompanije poput Gugla, Amazona i Fejsbuka koriste svoj uticaj.
“U kontekstu strategije o Jedinstvenom digitalnom tržištu, Evropska komisija je pokrenula antimonopolsku istragu u sektoru onlajn trgovine u Evropskoj uniji”, navodi se u saopštenju Komisije, a prenosi agencija Frans pres.
Istraga je dio strategije o Jedinstvenom digitalnom tržištu, koju je juče predstavio potpredsjednik Komisije Andrus Ansip, a čiji je cilj da pomogne evropskim internet kompanijama u nadmetanju sa američkim rivalima koji kontrolišu najveći dio globalnog tržišta.
Antimonopolska istraga će se naročito fokusirati na sektor elektronike, odjeće, obuće i digitalnog sadržaja, dok se preliminarni rezultati istrage očekuju do sredine 2016. godine, a konačni do marta 2017. godine, navodi se u saopštenju Komisije. Tanjug
Tagovi: evropakompjuterion line
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]