Capital.ba

DirectX 12 troši duplo manje energije od prethodnika

18.08.2014. / 7:23

DIRECTX12NJUJORK, DirectX neće samo učiniti da igre izgledaju bolje – Microsoft i Intel takođe su pokazali kako će smanjiti potrošnju energije za impresivnih 50 odsto.
Kompanije su ovo demonstrirale koristeći posebnu aplikaciju na Surfaceu Pro 3 skromno opremljenim sa Intel Haswell procesorom i Intel HD4400 integrisanim grafičkim čipom.

Aplikacija je renderovala scenu sa 50.000 asteroida između kojih je dolazilo do sudara u svemiru. Prelazak na DirectX 12 nije samo smanjio potrošnju energije, već je i duplirao broj kadrova u sekundi.

Ključna razlika između DirectX-a 11 i 12 leži u činjenici da DirectX 12 dozvoljava da GPU preuzima obradu podataka u vezi sa objektima i proračunava sudare. Procesor je obično zadužen za ove proračune, ali njihovo prebacivanje na grafičku sada kartu dozvoljava procesoru da koristi manje energije i da se manje grije.

Naravno, to znači da grafička karata sada koristi više energije, ali je tokom demonstracije pokazano i da DirectX 12 može da renderuje duplo veći broj kadrova kada mu je dostupna snaga koju koristi DirectX 11. TechRadar

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!