Capital.ba

Digitalna maloprodaja sustiže televiziju u oglašavanju

14.06.2023. / 9:01

LONDON – Prihodi od oglašavanja na platformama za e-trgovinu maloprodajnih kompanija rastu vrloglavom brzinom i do 2028. nadmašiće prihod od oglašavanja na televiziji, pokazalo je istraživanje, objavljeno u ponedjeljak.

Izvor: Agencije

Objava oglasa na platformi za e-trgovinu donijeće maloprodajnim kompanijama u ovoj godini prihod od 125,7 milijardi dolara, za 10 posto veći nego lani, procjenjuje GroupM, investicioni ogranak svjetskog oglašivačkog diva WPP-a.

U 2028. nadmašiće prihod od oglašavanja na televiziji i dostići udio od 15,4 posto, izračunali su.

Platforme za e-trgovinu zauzeće ove godine treće mjesto na ljestvici oglašivačkih kanala, nakon digitalnih oglasa na otvorenom (OOH) i umrežene televizije (CTV).

Rezultati istraživanja GroupM-a podudarni su s onima kompanije za istraživanje tržišta eMarketer.

Trgovci poput Amazona, Walmarta i Targeta, ali i lanaca supermarketa Carrefoura, Ahold Delhaizea, Tesca i Sainsbury’sa agresivno pokušavaju na svoje web stranice privući velike oglašivače kako bi, osim na prodaji proizvoda, zarađivali i na oglašavanju.

Koliko su veliki proizvođači robe za široku potrošnju spremni da plate za istaknuto pozicioniranje na stranicama prodavaca pokazuje podatak da marže maloprodajnih kompanija u poslovanju s oglasima mogu dostići i 90 posto i pomoći im premostiti razdoblja slabog prometa, prenosi SEEbiz.     Agencije

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!