Capital.ba

Dalji pad prodaje za Marks&Spenser

09.01.2014. / 13:41

Marks&SpencerLONDON, Britanska kompanija Marks&Spenser (Marks&Spencer), uprkos plasiranju nekih novih linija odjeće, nije uspjela da spriječi pad prodaje odjevnih artikala.

Tako da je M&S i u četvrtom kvartalu 2013. godine, kao i u prethodnom, zabilježila negativni trend, saopšteno je iz te kompanije.

Ovaj britanski distributer ipak vjeruje u skori preokret trenda, očekujući solidne rezultate u sektoru hrane, prenio je Rojters.

Marks&Spenser tvrdi da i dalje važi za broj jedan u branši odjeće u Velikoj Britaniji i precizira da je njegova prodaja neprehrambene robe (odjeća, obuća i proizvodi za opremanje domova) u prodavnicama otvorenim najmanje godinu dana, opala 2,1 odsto u četvrtom kvartalu 2013, dok su se predviđanja analitičara kretala od stabilizacije do pada od 1,5 odsto.

U prethodnom kvartalu vrijednost prodaje opala je 1,3 odsto. Prodaja prehrambene robe je, pak, povećana 1,6 odsto, što je u skladu sa očekivanjima stručnjaka, čija su se predviđanja rasta kretala od 1,1 do 2,5 odsto. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!