Capital.ba

“Čokolino” na tržištu i kao sladoled

17.04.2008. / 9:27

ZAGREB, Podravka i Ledo predstavili su u juče zajedničku saradnju na co-branding projektu »Čokolino« sladoleda, prema kojem Podravka Ledu ustupa pravo korištenja žiga »Čokolino« u kategoriji sladoleda, a Ledo proizvodi i distribuira na tržištima jugoistočne Europe.

Direktor Podravkina marketinga Pomeo Nakić kazao je da se na projektu radilo šest mjeseci, ali predstavnici kompanija nisu željeli reći koliko je uloženo u sam projekt.

 »Čokolino« sladoled već se nalazi u Ledovim škrinjama, a saradnja dviju tvrtki dokaz je uspješno realiziranog projekta lansiranja tog sladoleda na tržišta regije.

 Direktor marketinga i razvoja Leda Davorin Šimunić izrazio je zadovoljstvo tim projektom ističući kako su iskustva i razmjena znanja koja su stekli radeći zajedno na ovom projektu dodatni benefit za obadvije kompanije.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!