Capital.ba

Citroën na Salonu automobila u Ženevi 2012.

29.02.2012. / 11:31

ŽENEVA, Na Salonu automobila u Ženevi, Citroën još jednom pokazuje svoju stvaralačku odvažnost svoj uspon prema premium segmentu, tehnološke inovacije i nove usluge.

– DS linija neosporan je uspjeh sa 180 000 prodatih vozila u svijetu. Ona nastavlja svoj istorijski put s modelom DS5 Hybrid4, prvim hibridnim dizelskim modelom marke Citroën te s novim, izrazito chic Citroën DS3 ULTRA PRESTIGE, DS4 i DS5 PARIS RENDEZ-VOUS, ili pak s limitiranom serijom DS3 RACING S. LOEB koja utjelovljuje vrhunac uglađenosti na francuski način, no jednako tako i s konceptnim vozilom DS4 RACING CONCEPT. Naposljetku, kako bi podržala lansiranje DS linije, Marka je upravo pokrenula u Francuskoj klub posvećen kupcima DS linije: Citroën DS PRIVILEGE.
– Novi kompaktni SUV Citroën C4 AIRCROSS savršeno se uklapa u strategiju uspona prema premium segmentu. Ta je strategija osnažena dolaskom novih profila s modelom Citroën C3 RED BLOCK te redizajniranim Citroën C1 i Citroën BERLINGO MULTISPACE.
– Pet grama u godini, ušteda je u odnosu na prosječan nivo emisija CO2 koju su, između ostalog, omogućile mikrohibridna e-HDi tehnologija, tehnologije Full Electric i dizelski Full hybrid. Osim toga, ponuda električnih vozila, komercijalna stvarnost za Citroën, postaje dostupnija s novim cijenama modela C-ZERO. Prilikom Salona automobila u Ženevi, Citroën takođe posebno ističe svoj ovjes Hydractive, ekskluzivnu tehnologiju Marke dostupnu na modelima Citroën C5 i C6.
– Marka nudi konkretna rješenja u službi mobilnosti, kao što je Citroën eTouch, sistem dostupan na većini modela Marke koji može spasiti život ili pak sistem Citroën MULTICITY koji objedinjuje više usluga koje olakšavanju kretanje. Dostupan u Francuskoj te kroz nekoliko nedjelja i u Njemačkoj, Citroën MULTICITY već je privukao više od milion i po posjetilaca u godinu dana. Ova će se ponuda uskoro obogatiti uslugama poput organizovanog zajedničkog korišćenja ili dijeljenja vozila među korisnicima.

Povrh svih ovih konkretnih i inovativnih rješenja, Marka nastavlja svoja promišljanja o mobilnosti te bez oklijevanja otvara nove smjerove istraživanja. Tako je, crpeći iz vrela svog umijeća ono najbolje od „Créative Technologie“, stvorila konceptno vozilo Tubik, tehnološki shuttle visoke klase u službi snažne ideje: vratiti želju za putovanjem.

 DS linija, luksuz na francuski način

Savršena linija

Marka na svom štandu predstavlja tri modela DS linije te posebno ističe svoju posljednju kreaciju: Citroën DS5. Tu liniju proizvoda karakteriše stvaralački pristup, sa stilom prepoznatljivim na prvi pogled, nabijenim maštovitošću i osjećajima, kvalitetnim izgledom, novim osjećajima u vožnji i korisnom opremom za svakodnevnu upotrebu. Smjelost, visoko postavljeni standardi, kreativnost i najbolja tehnologija.

Dvije godine nakon lansiranja, Citroën DS3 prodat je u više od 140 000 primjeraka. Taj se moderni gradski automobil ističe prije svega radikalnim i zavodljivim stilom koji postaje ekskluzivan zahvaljujući širokoj lepezi ponuđenih mogućnosti personalizacije. U prodaji od maja 2011., Citroën DS4 bilježi gotovo 30 000 narudžbi. Taj se model razlikuje od ostalih svojom siluetom povišenog coupéa sa četvoro vrata koja objedinjuje dinamičnost, ekskluzivnost i kompaktnost coupéa sa svestranošću i prostornošću kompaktne limuzine. Konačno, Citroën DS5, u prodaji u Francuskoj od kraja 2011., već je u periodu od dva mjeseca u jednoj jedinoj zemlji prodat u gotovo četiri hiljade primjeraka. Posljednji automobil ističe se svojim uglađenim i originalnim stilom te inteligentnom koncepcijom. Govorimo o užitku vožnje izuzetnog automobila.

Kako bi popratio uspon Marke u više tržišne segmente i lansiranje linije DS, Citroën je na početku ove godine u Francuskoj, a uskoro će i u ostalim evropskim zemljama, pokrenuo Citroën DS PRIVILÈGE, klub posvećen kupcima DS linije. To je premijera za automobilsku marku koja je prisutna u svim segmentima.

S prestižnim izvedbama

Marka potvrđuje svoj uspon prema premium segmentu pretpremijernim predstavljanjem modela iz DS linije u njihovim najprestižnijim izvedbama. Riječ je o izvođenjima čiji su materijali još plemenitiji i za čiju su izradu primijenjeni postupci još neviđeni u automobilskoj industriji. To su izvedbe koje oličavaju najbolje od luksuza na francuski način.

Vjeran duhu DS linije, Citroën želi podijeliti svoju strast prema obradi plemenitih materijala predstavljajući na svom štandu, u posebnom “kutku”, svoje najbolje majstore koji rade s kožom i njihova djela.

Citroën DS3 Ultra Prestige, predmet želje  

Citroën DS3 Ultra Prestige, dio game od kraja 2011. godine,  nudi posve novu igru boja i materijala koja koketira s visokom modom. Prateći ritam igre svjetla, ukrasni monogram DS krasi krov i otkriva, ton po ton, jedva zamjetljive kontraste između mat i sjajnih nijansi. Izvedba Ultra Prestige usto ekskluzivno dobija tamnosive sjajne naplatke od 17 inča, sportski spojler te dodatno zatamnjena bočna i zadnje staklo.

U unutrašnjosti, CITROËN DS3 Ultra Prestige ima presvlake od vrhunske kože Club u obliku „narukvice sata“. Na prednjim sjedištima, takav način izrade otkriva vrhunsku konfekciju, posve novu u automobilskoj industriji i inspirisanu svijetom mode. Dobijena postupkom koji je posebno razrađen za tu izvedbu, boja sjedišta tako postupno prelazi od bijele na vrhu naslona sjedišta do crne na jastucima sjedišta. Pravi užitak za čula, letvica duž armaturne ploče presvučena je kožom Club u bijeloj  boji “Alpin Weiss”. Dokaz krajnje pažnje posvećene detaljima, boja instrumenata na ploči usklađena je s bijelom bojom unutrašnjih ukrasnih elemenata. Sofisticiran, CITROËN DS3 Ultra Prestige ima tepihe izuzetne debljine obrubljene dvostrukim šavom.

Limitirane serije Citroën DS4 i DS5 Paris Rendez-Vous

Citroën uključuje u svoju paletu dvije nove profinjene izvedbe: limitirane serije DS4 i DS5 Paris Rendez-Vous. Obje izvedbe krasi biserna bijela boja karoserije, hromirane školjke retrovizora, ukrasni elementi od sjajnog hroma te crni sjajni aluminijumski naplatci od 19 inča.

Limitirana serija Paris Rendez-Vous u potpunosti se može doživjeti iznutra, ponajprije zahvaljujući presvlakama sjedišta od kože Club u obliku „narukvice sata“, svojstvenim DS liniji, i toploj smeđoj boji Criollo, naglašenoj prividnim plavim ukrasnim šavom. Sprijeda, kao i straga, presvlake su izrađene od poluanilinske kože, što je kakvoća koja je obično rezervisana za predmete rađene po mjeri. Armaturna ploča presvučena kožom Club na modelu Citroën DS4 Paris Rendez-Vous takođe je dostupna u novoj smeđoj boji Criollo.

S izvedbama racing

Sa sedam naslova svjetskog prvaka u reliju u kategoriji „Kontruktori“ (WRC) i osam naslova u kategoriji „Vozača i suvozača“ za Sébastiena Loeba i Daniela Elenu, Citroën je obilježio istoriju automobilskog sporta. Marka je preslikala ovu avanturu na svoju gamu s limitiranom serijom DS3 Racing S. Loeb i konceptnim vozilom DS4 Racing Concept, dva modela izložena prvi put i postavljena uz bok Citroën DS3 WRC. Riječ je o automobilima izrazito sportskog karaktera!

Citroën DS4 Racing Concept, 100 odsto sportsko konceptno vozilo

Kao i za DS3 Racing, konstruktori Citroën Racinga i dizajneri uzeli su pod svoje model DS4 kako bi ga oblikovali po uzoru na takmičarsko odjeljenje Marke.

Ovaj konceptni automobil, predstavljen prvi put na Salonu automobila u Ženevi, posjeduje 100 odsto Racing atribute. Podvozje je spušteno za 35 mm u odnosu na serijsku verziju, a prag točka je širi sprijeda 55 mm i 75 mm straga. Konceptni automobil sadrži elemente kao što su difuzor zraka, donji pojas školjke i proširenja blatobrana. Njegov 1,6-litarski turbo motor razvija 256 KS ili 160 KS/l, koji je razvio Citroën Racing, što predstavlja rekord za serijski automobil. Ovaj spektakularan rezultat povezan je sa smanjenom emisijom CO2 ograničenom na 155 g/km.

Njegova šasija i podvozje takođe su dorađeni. Sistem kočenja sprijeda raspolaže 4 klipnim kočionim čeljustima i specifičnim diskovima čiji je promjer 380 mm. Konačno, Citroën DS4 Racing Concept je opremljen sa širim 19’’ gumama (235/40).

Druga velika funkcija konceptnog automobila Citroën DS4 Racing Concept: njegova mat siva boja s reljefnom teksturom. To je premijera u svijetu automobila. Zahvaljujući svojoj strukturi, ova jedinstvena boja drugačije prima svjetlost, ističući još više linije vozila. Moderna i umjerena boje, ali istovremeno robusna. Idealna za sportsku izvedbu. Kako bi doradili spoljne linije, Citroën DS4 Racing Concept dobija dvobojni krov i opremljen je specifičnim dvobojnim aluminijumskim felnama.

Citroën DS3 Racing S. Loeb, serija s potpisom i brojem

Prilikom Salona u Ženevi Citroën lansira ograničenu seriju DS3 Racing S. Loeb. Serija je ograničena na 200 primjeraka i izvedena na bazi modela DS3 Racing, upotpunjenog navigacijskim sistemom MyWay. Ističe se posebnom obradom boja i materijala.

Spoljna boja je jedinstvena: crna Tarmac (mat crna boja) s reljefnom teksturom. Nijedan proizvođač automobila do danas nije komercijalizovao vozilo s takvom vrstom boje. Zahvaljujući svojoj posebnoj teksturi, boja ne samo da je robusna, nego dodatno naglašava linije vozila.

Vjerni duhu modela DS3, krov, školjke retrovizora, letvica prednje maske, letvica na armaturnoj ploči te donji dio mjenjača izvedeni su u crvenoj boji Aden. Kao podsjetnik na osam pobjeda Sébastiena Loeba i Daniela Elene, Citroën DS3 Racing S. Loeb ima takođe i posebne naljepnice. Naposljetku, ta će ekskluzivna ograničena serija imati numerisanu pločicu na krovu s potpisom Sébastiena Loeba.

I s jednom izvedbom Full-hybrid Dizel

Sa Citroënom DS5, Marka prvi put uvodi posve hibridni pogonski sklop Full hybrid koji spaja dizelski motor HDi s elektromotorom. Tehnologija Hybrid4 uspijeva spojiti performanse (200 KS, pogon na sve točkove, vožnja u gradu s elektromotorom, funkcija boost pri ubrzanju u načinu sport) sa znatno smanjenim emisijama CO2 (99 g/km). Citroën DS5 Hybrid4 velik je tehnološki napredak s mogućim uštedama do 35 odsto u gradskoj vožnji.

Originalnost rješenja Full hybrid Diesel rezultat je kombinacije više tehnologija:
– termički motor 2.0 HDi 160 FAP,
– sistem Stop&Start s reverzibilnim alternatorom druge generacije,
– 6-stepeni upravljani ručni mjenjač s ugođenim stepenima prenosa,
– sinhroni elektromotor s trajnim magnetima, ugrađen na zadnju osovinu, koji može razviti snagu od 27 kW (37 KS)
– elektronska kontrolna jedinica „Power Train Management Unit“ koja automatski upravlja različitim načinima rada dva motora radi što manje potrošnje goriva.

Vozač ima na raspolaganju četiri načina rada vozila:
– način ‘Auto’ automatski upravlja prelazima između termičkog motora i elektromotora radi manje potrošnje goriva;
– način ‘Zero Emission Véhicle’ (ZEV) omogućuje vožnju samo s elektromotorom kada brzina ne prelazi 60 km/h.
– način ‘4 WD – pogon na sva četiri točka daje prednost pogonskim sposobnostima pri niskim brzinama pogoneći stalno sve točkove (prednje točkove putem termičkog motora i zadnje točkove putem elektromotora).
– način ‘Sport’ pridonosi okretnosti i živahnosti najvećim iskorišćavanjem elektromotora uz termički motor.

Paleta C: Uspon u klasi se nastavlja

Svjetska premijera: Citroën C4 Aircross, savremeni pristup kompaktnom SUV-u

Od aprila, Citroën će proširiti svoju gamu novom ponudom čiji je cilj osvojiti segment u punom širenju. Citroën C4 Aircross redefiniše tradicionalna obilježja kompaktnog SUV-a kombinujući dizajn i inovativnu tehnologiju. Nov profil ima sve adute za savršeno prilagođenje savremenim načinima života koji uključuju bijeg od svakodnevnice:
–    Snažan i otmjen stil prožet genima marke Citroën ;
–    Vozaču je na raspolaganju izbor prenosa, pa u skladu sa svojim željama može iskoristiti sve pogonske mogućnosti terenskog vozila, ručno birajući između tri  načina (2WD, 4WD i LOCK) ;
–    samo 119 g CO2/km u izvedbi HDi 115 s pogonom na dva točka, što je emisija CO2 koja ga postavlja na vrh segmenta. Tehnologija Stop&Start dostupna je na većini motora;
–    konstrukcija koja dosjetljivo spaja kompaktne dimenzije s umjerenom dužinom od 4,34 metra i velikodušni unutrašnji prostor s prtljažnikom zapremine od 442 litre;
–    komfor i užitak u vožnji svojstven Citroënovim limuzinama;
–    bezbrižnost i  ugodnost boravka u kabini koja nudi povišeni položaj u vožnji, panoramski krov i intuitivno mjesto za vozača koje u prvi plan stavlja veliku udobnost u vožnji i svakodnevnu lakoću korišćenja;
–    široka paleta tehnologije: navigacijski sistem NaviDrive s ekranom osjetljivim na dodir  i kamerom za parkiranje, otključavanje i pokretanje vozila bez ruku, audiosistem Rockford, muzički server.
Dostupan u izvđenju s pogonom na dva i četiri točka, Citroën C4 Aircross krenuće u prodaju u prvom polugodištu 2012.

Ekskluzivno na Ženevskom salonu automobila, Citroën C4 Aircross izlaže se u jedinstvenom izdanju, u boji Vapor Grey ledene teksture. Kako bi ta posve nova boja karoserije došla do punog izražaja, krovni nosači, spoljni retrovizori i kvake na vratima dolaze hromirani, a dvobojni sjajni točkovi u boji Vapor Gray s unutrašnje strane.

Posljednje novosti

Novi Citroën C1, živahniji i “zeleniji” nego ikad prije
Od svog lansiranja u junu 2005., osnovni model iz game Citroën osvojio je više od 620 000 kupaca širom svijeta. Kompaktno, ekonomično i ekološki osjetljivo vozilo, simpatični CITROËN C1 postao je nezaobilazna pojava na tržištu malih gradskih vozila. Početkom 2012. vraća se s novim, živahnijim izgledom i s novim adutima u rukavu: samo 99 g emisije CO2 po kilometru, dnevna svjetla sa svjetlećim diodama, audiosistem s CD-om i priključnom kutijom Connecting Box ili upravljani ručni mjenjač (BMP) s ručicama na upravljaču.

Novi Citroën Berlingo Multispace, užitak putovanja u društvu
Privlačnih dimenzija, a cjenovno pristupačan, prodat u gotovo 1 400 000 primjeraka otkad se pojavio 1996., prvo vozilo za slobodno vrijeme u istoriji, Citroën Berlingo, stalno zauzima prva dva mjesta u svojoj kategoriji u Evropi. Ohrabren tim uspjehom, Citroën Berlingo postaje ‘Multispace’, ali i više od toga…

Novi Citroën Berlingo Multispace dobio je proširenu masku na koju je postavljen novi logotip Marke koji se proteže sve do ispod nivoa svjetala. Takođe je ponuđen u dvije nove, ekskluzivne boje karoserije: smeđa Nocciola i plava Belle-île. Zadržao je svoju inteligentnu koncepciju, nudeći do sedam samostalnih sjedišta i sistem Modutop® koji donosi svjetlost, rasvjetu, ventilaciju i  pregrade za sve putnike pozadi.

Naposljetku, mikrohibridna e-HDi tehnologija, u paru s upravljanim ručnim mjenjačem sa šest stepeni prenosa, omogućuje dodatno  smanjenje emisije CO2 sa 125 g/km.

Citroën C3 Red Block, dinamičnija izvedba
Marka izlaže na svom štandu Citroën C3 Red Block, izvođenje dinamičnijeg ponašanja i snažnijeg izgleda u skladu s njegovim novim dinamičnim karakteristikama. Nadahnut konceptnim vozilom predstavljenim prošle godine u Ženevi, a u prodaji od proljeća, Citroën C3 Red Block tehnički se razlikuje svojim dinamičnijim postavom ovjesa: krutost opruga ovjesa povećana je za oko 50 %, ljuljanje karoserije smanjeno je za gotovo 25 % a servoupravljač je prilagođen novom postavu ovjesa, uz dinamičniji dodir s putem. Osim toga, visina karoserije spuštena je za 25 mm, a ESP je ponuđen u serijskoj opremi radi veće dinamičnosti i efikasnosti. Citroën C3 Red Block dostupan je s trima motorima: benzinskim VTi 120 te dizelskim e-HDi 90 i e-HDi 110, sva tri u paru s mehaničkim mjenjačem.

Izvana, siva boja Shark usklađena je s letvicom odbojnika u istoj boji. Ostale boje karoserije – bijela Banquise, siva Aluminium, siva Manitoba i crna Obsidien – vezane su uz letvicu odbojnika u sjajnoj crnoj boji. Druge posebnosti spoljnog izgleda modela Citroën C3 Red Block uključuju školjke retrovizora i komande za otvaranje vrata u crnoj boji Obsidien. Naposljetku, tu su i sjajni crni naplatci veličine 17 inča s gumama dimenzija 205/40.

U unutrašnjosti, letvica na armaturnoj ploči izvedena je u sjajnoj crnoj boji. Aluminijom je pložena papučica i ukrasni pragovi na prednjim vratima. Promjer upravljača smanjen je za 20 mm pa je tako automobil dobio na živosti, a putnici na užitku. Naposljetku, posebne presvlake od crvene kože dostupne su u opciji.

Tehnološke inovacije u službi mobilnosti

Mikrohibridna e-HDi tehnologija, tehnologija dostupna svima

Raspoloživa na brojnim modelima u gami Citroën, mikrohibridna e-HDi tehnologija izložena je na Salonu automobila u Ženevi na modelu Citroën C4. Ta izvedba ima emisiju između 98 i 109 g/km CO2, zavisno o opremi i dimenzijama felni.

Mikrohibridna e-HDi tehnologija obuhvata ssistem Stop&Start druge generacije koji omogućuje isključivanje motora u situacijama u kojima njegov rad nije potreban. Primjena reverzibilnog alternatora omogućuje brzo, glatko kretanje bez vibracija i bez buke zbog upotrebe kaiša.

Modeli Marke opremljeni tehnologijom e-HDi bilježe osjetni napredak na području smanjenja potrošnje goriva i emisija CO2. Prosječna ušteda iznosi 5 grama na 100 km. U gradskoj vožnji, smanjenje potrošnje i emisija CO2 može dostići 15 %.

Tehnologija Full electric komercijalna  je stvarnost

S modelom C-ZERO, Citroën je obogatio svoju ponudu u segmentu A s potpuno električnim rješenjem: nula litara goriva, nula štetnih emisija, nula emisija CO2 i nula buke. Citroën C-ZERO osmišljen je kako bi olakšao vožnju po gradu i periferiji: male dimenzije, zadivljujuće mogućnosti te dovoljna autonomija da se pokrije svakodnevno kretanje.

S prilagođavanjem cjenovnika Citroëna C-ZERO za 2012. – stvaranjem osnovne izvedbe  ‘Attraction’ i pokretanjem novog oblika prodaje koji obuhvaća  kupovinu vozila i najam akumulatora – električna ponuda postaje dostupna svima. Najam akumulatora (80 €/mjesec), koji svojom cijenom odgovara cijeni jednog rezervoara goriva, znatno smanjuje prodajnu cijenu i čini električnu ponudu pristupačnom svima.

Citroën C-ZERO primjenjuje stečeno iskustvo Marke koja je već komercijalizovala više od 5500 električnih vozila. S modelom Berlingo First Electrique, koji je takođe u prodaji, Citroën ima sve adute da postane prvorazredni igrač na tržištu posve električnih vozila. Dva električna modela iz palete zabilježila su više od 3000 narudžbi ukupno.

 

Citroën: Marka koja mobilnost čini lakšom

Zahvaljujući svojim tehnologijama i uslugama, Citroën nudi praktična i inovativna rješenja koja olakšavaju mobilnost. S konceptnim vozilom Citroën Tubik ide još korak dalje.

Citroën tubik, kada bi putovanje bilo jednako važno kao i odredište?

U kontekstu kada više ne govorimo o udaljenostima nego o trajanju putovanja, kada informacije putuju brže od čovjeka i kada se isti put može prijeći s više različitih prevoznih sredstava te kada potrošači u prvi plan stavljaju lakoću kretanja, vrlo je važno za jednog proizvođača automobila da već danas može ponuditi rješenja prilagođena problematici mobilnosti u budućnosti. Danas je savladana još jedna etapa donošenjem jednog novog dijela tog rješenja: konceptnim automobilom Tubik čija je ambicija povratiti želju za putovanjem.

Tubik je prihvatio izazov ponudivši vozilo s devet mjesta čiji izgled i nivo opreme ne zaostaju za uobičajenim karakteristikama savremene limuzine. Nalazeći nadahnuće u linijama slavnog modela CitroënType H, koji je javnost od milja zvala “TUB”, Citroënovi konstruktori povezali su različit i neuobičajen stil s načinom obrade boja i materijala koji odgovara višem stepenu sofisticiranosti i udobnosti.

Tubik ide čak i dalje jer svojim putnicima nudi “čahuru” u najčišćem stilu “loungea”, posvećenu udobnosti i opuštanju kako bi ponovno vratio užitak putovanja. Njegove brojne mogućnosti prilagođavanja sjedišta (poluspuštena, okrenuta jedno prema drugom…) i tehnologija u kabini (veliki ekran s polukružnom pločicom, zvuk visoke razlučivosti 5.1…) pretvaraju ga u pravi prostor za življenje i druženje svih putnika. Putovanje postaje jednako važno kao i odredište!

Ponuditi toliko prostora, ne gubeći pritom nadzor nad potrošnjom podrazumijeva inovativni pogonski sklop. Tehnologija Hybrid4 uspijeva doskočiti toj teškoći. U paru s poboljšanom aerodinamikom, tehnologija ‘Full hybrid’ omogućuje konceptu Tubik da zadrži nivo emisija CO2 uporedivu s emisijom klasične limuzine.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!