Capital.ba

Čelni čovjek za širenje Google-a dolazi u Hrvatsku

17.06.2009. / 12:32

googleSARAJEVO/ZAGREB, Weekend Media Festival, najveći regionalni festival medija ove se godine održava od 17. do 19. septembra u Rovinju. Riječ je o događaju koji povezuje sve relevantne igrače vezane uz medije i cjelokupnu komunikacijsku industriju u regiji te ugošćuje neke od  najznačajnijih svjetskih i regionalnih stručnjaka iz područja komunikacija. Predstavljući program  ovogodišnjeg Weekenda organizatori su najavili niz atraktivnih predavanja i radionica,  a među brojnim predavačima koji dolaze u Rovinj je i vođa novih tržišta u kompaniji Google, Christian Hernandez Gallardo.

Prvi Weekend okupio je prošle godine više od 1400 učesnika iz svih zemalja okruženja, najzanimljivija imena svijeta medija, marketinga i PR-a te predstavnike mnogobrojnih kompanija, a medijski ga je pratilo više od 170 akreditiranih novinara. Organizatori najavljuju da ove godine očekuju još veći broj gostiju iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonija i okolnih zemalja.

Weekend Media Festival pokrenuli smo jer smo željeli biti u korak s revolucionarnim promjenama koje se događaju u svijetu medija i cjelokupnoj komunikacijskoj industriji. Globalna kriza koja obilježava tekuću godinu te je promjene dodatno intenzivirala tako da nas na ovogodišnjem Weekendu očekuju još zanimljivija predavanja i paneli o najnovijim trendovima u industriji komunikacija , izjavio je direktor Festivala, Tomislav Ricov.

Uz Christiana Hernandeza Gallarda, u Rovinj stiže i scenarist najpopularnijih svjetskih telenovela, Daniel Ortiz, koji će na svom predavanju otkriti  tajne nastanka sapunica.  Direktor programa, Mia Pećina najavila je da će se u sklopu ovogodišnjeg Weekenda održati i jedna ekskluzivna radionica. Tvorac najvećih američkih reality TV hitova te bivši menadžer Britney Spears i Justina Timberlakea, Robert Lee održat će radionicu, na kojoj će najkreativniji učesnici Weekenda imati prilike učestvovati u stvaranju sljedećeg velikog reality show-a“, kazala je Pećina.

Panel diskusije i ove godine na Weekendu okupljaju lidere medijskih kuća, marketinške i PR industrije.  Po prvi put na panelu se sa stručnjacima iz komunikacijske industrije očekuju i lideri hrvatske i regionalne poslovne scene koji će iznijeti svoje viđenje o uticaju medija u vrijeme globalne krize. Na panelima Weekenda, među ostalim, raspravljat će se o granicama privatnosti u medijima, budućnosti poslovnih medija i uticaju PR-a na kreiranje medijskog sadržaja.

Weekend Media Festival održava se pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!