Capital.ba

Boja znatno utiče na cijenu automobila

29.08.2021. / 9:30

BERLIN – Njemačka platforma za prodaju automobila uradila je veliko istraživanje koje pokazuje da izbor boje može da vam zada glavobolje prilikom prodaje i znatno umanji cijenu vašeg automobila.

automobila

Foto: Nezavisne novine

Kako piše Revija HAK, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 odsto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 odsto, zlatnoj 23,1 odsto, crvenoj 11,5 odsto, plavoj 9,8, a zelenoj 1,3 odsto.

Možda je crvena odličan izbor za ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput volksvagen pasata ili BMW serije pet, ta boja je neprikladna, odnosno donijeće vam glavobolje pri prodaji, navodi Mobile.de.

Nećete pogriješiti ako kupite narandžasto vozilo jer ono donosi 5,4 odsto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, još bolji izbor su bijela sa 5,9 odsto, crna s 9,5 odsto, siva s 9,7 odsto i žuta s 13,3 odsto. Telegraf

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!