Capital.ba

Azijski modni brend nadmašio po prodaji Amazon i Walmart u Južnoj Africi

20.08.2023. / 12:42

JOANSBURG – Shein je najčešće preuzimana aplikacija za kupovinu u južnoafričkoj Google Play prodavnici, a ovaj modni brend sa sjedištem u Singapuru, pokrenut je u zemlji na krajnjem jugu afričkog kontinenta tokom pandemije Covid-19.

online kupovina

foto: shuttershock

Od tada se širi uglavnom po preporuci kupaca, i nudi popuste onima koji prvi put nešto kupe kod njih. To je već izazvalo pometnju da su lokalni trgovci pomalo uplašeni i regulatori istražuju da li je brend iskoristio rupe u porezu na uvoz prilikom slanja paketa kupcima, prenosi Bloomberg.

Tahira Kumalo, 24-godišnja recepcionerka u Johanesburgu, kaže da sada svu svoju odjeću kupuje preko interneta i da je Shein brend kojem se stalno vraća, namamljena konkurentnim cijenama, modom u trendu i brzinom isporuke.

“Šein nudi zaista dobre popuste i ne čekam dugo da moje pošiljke stignu”, rekla je ona i dodala da se od pandemije tehnologija poboljšala i da može udobno kupovati iz svog doma.

Shein, osnovan u Kini, stiče uporište na tržištu e-trgovine u nastajanju u najindustrijalizovanijoj zemlji u Africi i približava se američkim gigantima Walmartu i Amazonu koji žele da učine isto.

Ulaz globalnih trgovaca na malo u Južnu Afriku dolazi u trenutku kada antimonopolski regulator u zemlji ispituje kako se formulišu cijene e-trgovine i dok se zemlja bori sa nepravilnim snabdijevanjem električnom energijom što ozbiljno ometa ekonomski rast.

„Dok privreda Južne Afrike trenutno posustaje, dolazak velikih igrača pokazuje potencijal koji se nalazi na ovom tržištu“, rekao je Alek Abraham, analitičar u Sasfin Securities u Johanesburgu. Biznis

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!