Capital.ba

Američki GAP smanjio prodaju

14.04.2013. / 7:30

gap1PARIZ/VAŠINGTON, Američki maloprodajni lanac odjeće GAP zabilježio je smanjenje prodaje za jedan odsto u martu 2013. u odnosu na isti mjesec prošle godine, kada je ostvario povećanje od osam odsto na godišnjem nivou.

Ovo smanjenje je, ipak, ispod očekivanja analitičara koji su predviđali pad od 2,1 odsto.

Prihodi od prodaje za period od pet nedjelja, zaključno sa 6. aprilom, dostigli su vrijednost od 1,56 milijardi dolara, u odnosu na 1,46 milijardi u istom razdoblju prošle godine, prenio je francuski časopis Kapital.

Prodaja svih robnih marki u okviru Grupe GAP ostala je stabilna, jedino je “banana republic” imala rast prodaje za jedan odsto, dok je “old nejvi” opao za dva odsto. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!