Capital.ba

Profit Dojče telekoma pao zbog jakog evra i konkurencije

08.08.2008. / 8:00

FRANKFURT, Profit najveće evropske telekomunikacione kompanije, “Dojče telekom” pao je u drugom tromjesečju za 35 odsto, usljed jačanja evra i smanjenja broja korisnika  u Njemačkoj, saopšteno je juče u Frankfurtu.
  U saopštenju se navodi da je u tri mjeseca zaključno sa junom neto profit “Dojče telekoma” smanjen na 394 miliona evra, prema 604 miliona u istom razdoblju prošle godine, prenosi agencija DPA.
  Istovremeno su prihodi smanjeni 2,9 odsto, na 15,13 milijardi evra, dok je profit prije plaćanja kamata, poreza i amortizacije opao 1,1 odsto, na 4,85 milijardi evra.
  Oštra konkurencija na domaćem tržištu je uzrokovala pad broja pretplatnika fiksne telefonije “Dojče telekoma”, a u isto vrijeme je jačanje evropske valute dovelo do smanjenja prihoda od poslovanja u SAD, uključujući filijalu za mobilnu telefoniju – “Ti-mobajl USA”, koja je dosad ostvarivala najveći profit u okviru grupacije.
  Evro je tokom drugog tromjesečja vrijedio rekordno prema američkoj valuti, a 21. aprila je bio na apsolutno najvišem nivou od 1,6019 dolara.
   U toku drugog tromjesečja je, inače, više od 650.000 njemačkih domaćinstava otkazalo ugovore o korišćenju usluga “Dojče telekoma”, navodi se u saopštenju kompanije.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!