Nova banka dobitnik nagrade „Dobro ‘11“
13.10.2011. / 10:15
SARAJEVO, Nova banka Banjaluka u konkurenciji 157 kompanija i 14 finalista u Izboru društveno odgovornih kompanija godine, dobila je prestižnu nagradu „Dobro ‘11“ u kategoriji korporativnog upravljanja.
U ovogodišnjem izboru nominovano je 157 kompanija, a na svečanoj ceremoniji, koja je organizovana u Kongresnoj dvorani hotela Holiday Inn u Sarajevu, Novoj banci je uručena nagrada u konkurenciji od 14 finalista. Za Novu banku nagradu je primio Milan Radović, direktor Banke.
Bosanskohercegovačka kampanja “Dobro '11”, kojom se promoviše društvena odgovornost, pokrenuta je od strane Fondacije Mozaik, u saradnji sa Agencijom MaŠta i Međunarodnom finansijskom korporacijom (IFC), članicom grupacije Svjetske banke.
Dodijeljene su nagrade u kategorijama: nagrada za kompanije u oblasti korporativnog upravljanja, nagrada za filantropiju za privatne kompanije, nagrada za filantropiju za javne kompanije, nagrada za filantropiju za finansijske institucije, nagrada za filantropiju za male i srednje kompanije i nagrada za kompanije za brigu o okolišu.
Nova banka je i 2010. godine proglašena najboljim primjerom korporativnog upravljanja i društveno odgovornog poslovanja u Bosni i Hercegovni, što govori o kontinuiranom unapređenju odgovorne poslovne prakse, rekao je direktor Nove banke Milan Radović.
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
NE,JA SAM SAMO OSOBA KOJA SE RADUJE USPJESIMA OVE BANKE I KOJA ŽELI BUDUĆU SARADNJU SA OVOM BANKOM.NARAVNO,SVOJU KONKRETNU PRIMJEDBU ĆU NASTOJATI DOKAZATI ZVANIČNO,a sa ubjeđenjem da činim uslugu NB.
@1
Bice da si ti iz neke druge banke..
Da li etički kodeks ponašanja vrijedi i za službenike za korporativnu društvenu odgovornost NB.JA NEMAM ISKUSTVO DA SLUŽBENICI OVE BANKE I BAŠ OVOG SEKTORA RAZMIŠLJAJI U SKLADU SA ETIKOM KOJU ZAGOVARA NB.