Capital.ba

HTC povećao prodaju i smanjio gubitak

15.02.2017. / 9:32

LONDON, U posljednjem objavljenom finansijskom izvještaju kompanije HTC, koji se odnosi na četvrti kvartal 2016. godine, vidljivo je kako je kompanija u tom periodu zabilježila operativni gubitak od 118 miliona dolara.

To je manji operativni gubitak u odnosu na isti period 2015. godine (tada je operativni gubitak 133 miliona dolara). S druge strane, prihodi tajvanske kompanije bilježe negativni trend, u odnosu na četvrti kvartal 2015. godine, u posljednjem kvartalu 2016. godine pali su s 835 na 721,5 miliona dolara. To je pad prihoda od 13 odsto na godišnjem nivou.

Negativne podatke ublažava podatak da je kompanija u četvrtom kvartalu 2016. godine zabilježila vrlo dobru prodaju svojih uređaja (HTC nije naveo detaljne informacije vezane za tu tvrdnju). Time bi bio zaustavljen negativni trend slabije prodaje uređaja na godišnjem nivou.

Prema postojećim podacima (prije HTC-ovog izvještaja za četvrti kvartal 2016. godine), HTC-ova prodaja uređaja je tokom 2016. godine zabilježila pad od 35 odsto u odnosu na 2015. godinu.

U četvrtom kvartalu 2016. godine na tržištu su se pojavili pametni telefoni HTC 10 evo i HTC Desire 10 Pro, a pojačana je i ponuda vezana za HTC Vive brand proizvoda za virtualnu stvarnost. Bug.hr

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!