Capital.ba

DT jednim potezom utrostručio zaradu

08.05.2014. / 13:28

dojce telekomBERLIN, Njemački telekomunikacioni gigant Deutsche Telekom utrostručio je dobit u prvom tromjesečju, zahvaljujući prodaji 70 odsto udjela u internet portalu Scout24.

U prva tri mjeseca ove godine DT je tako zabilježio neto dobit od 1,8 milijardi evra. U istom periodu prošle godine neto dobit iznosila je 564 miliona evra.

Neto dobit od 1,8 milijardi evra više je nego utrostručena u odnosu na isti period prošle godine, a rezultat je prihoda od prodaje udjela u grupi Scout24, navodi se u saopštenju Deutsche Telekoma.

Ako se isključi efekat te prodaje, neto dobit smanjena je 23,5 odsto, na 587 miliona evra, a u DT takav rezultat pripisuju najprije velikim ulaganjima u SAD.

Prihodi su uvećani osam odsto i iznosili su 14,9 milijardi evra. Zahvaljujući procvatu američkog poslovanja, Deutsche Telekom je ubrzao rast u prvom tromjesečju 2014, rekao je izvršni direktor Tim Hoettges.

Nastavlja se naša priča o uspjehu u Sjedinjenim Američkim Državama. Odluka o većem ulaganju u to tržište bila je ispravna. Ponovno u prvom tromjesečju imamo rezultate koji potvrđuju da smo na pravom putu, rekao je Hoettges.

Iz DT su ujedno potvrdili da u cijeloj godini očekuju prilagođenu osnovnu dobit (EBITDA) od oko 17,6 milijardi evra, što bi predstavljalo minimalan rast u odnosu na prošlu godinu. Bizlife.rs

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!