Capital.ba

Značajan pad potražnje za radlerima

21.08.2016. / 12:42

radler600ZAGREB, Piva voćnih okusa, popularni radleri, prije pet godina promijenila su ‘krvnu sliku’ pivarske industrije, ali i navike hrvatskih potrošača.

Toga ljeta 2011. radleri su nadmašili sva očekivanja i prodaju voćnih gaziranih sokova premašili za čak deset odsto.

Nakon početnog oduševljenja do danas, situacija se znatno promijenila. Potražnja za radlerima je pala, ali i proizvođači piva i ugostitelji to su, tvrde, i očekivali jer je početna pomama bila iznimna.

Radleri su prije pet godina u ukupnom tržištu piva imali udio veći od deset odsto, a danas na cjelokupnom tržištu piva sudjeluju s nešto manje od pet odsto, dakle upola manje.

Radleri su donijeli nove potrošače, posebno žene, koje su u mješavini piva i voćnog soka našle dobar proizvod. Nema pivare u Hrvatskoj koja u radlerima nije namirisala unosnu zaradu.

Karlovačka pivara prva je izbacila radler od limuna na tržište, a danas su radleri pivovare Heineken Hrvatska, vlasnika Karlovačkog, Laškog i Uniona, i dalje jako zastupljeni.

U njoj kažu da su zadovoljni prodajom radlera. U zagrebačkoj pivari, koja se diči Ožujsko radlerom, kažu da se u ljetnim mjesecima vidi porast tog segmenta, što je pokazatelj sezonalnosti piva voćnih okusa.

– Citrusi su najpopularniji u ovoj kategoriji, pa smo osvježili izgled pakiranja naših radlera od limuna i grejpa. U odnosu na prošlu godinu tržište piva s okusima gubi svoj udio unutar pivskog tržišta i to za 10 posto, a u to je uključen i faktor vremena – kaže voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivare Tina Puhalo Grladinović. Lider

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!