Za “Sajber ponedjeljak” potrošeno preko dvije milijarde dolara
04.12.2013. / 7:20
NJUJORK, Obim onlajn prodaje tokom ovogodišnjeg “Sajber ponedjeljka” skočio je za 16 odsto u odnosu na isti dan lani, na 2,29 milijardi dolara, pokazuju juče objavljeni rezultati istrazivanja kompanije “Adob digital indeks”.
Prema podacima kompanije, najveći rast ostvaren je u prodaji mobilnih uređaja poput smartfona i tableta, koji su učestvovali sa 18,3 odsto u ukupnoj onlajn prodaji, prenosi Frans pres.
“Sajber ponedjeljak” predstavlja nastavak prazničnih kupovina u SAD poslije “Crnog petka“. Tanjug
Tagovi: onlajn prodajarastsajber ponedjeljaktopvazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]