Capital.ba

Vrijednost brenda Apple premašila 100 milijardi dolara

20.03.2014. / 13:56

AppleNJUJORK, Vrijednost brenda korporacije Apple porasla je za godinu dana za 17,4 milijardi dolara, na 104,68 milijardi dolara, procijenila je agencija Brand Finance, koja svake godine pravi rejting 500 najskupljih američkih trgovačkih marki.

U prvih pet su ušli još i Google, čija je vrijednost procijenjena na 68,6 milijardi dolara, šest milijardi dolara više nego prije godinu dana, zatim Microsoft, sa 62,8 milijardi dolara, 17,3 milijarde više nego prošle godine.

Slijedi Verizon, koji vrijedi 53,5 milijarde, poslije rasta od 13,5 milijardi i General Electric vrijednosti 52,5 milijardi dolara, 15,3 milijardi skuplji nego lani.

Top 10 najskupljih američkih brendova, prema verziji Brand Finance, zaključuju AT&T, Amazon, Wal-Mart, IBM i Coca-Cola, prenio je Itar tas. Coca-Cola je jedina iz prve desetorke koja je pojeftinila, sa 34,2 na 33,7 milijardi dolara.

Ukupna vrijednost deset najskupljih američkih brendova ove godine je premašila 550 milijardi dolara. Tanjug

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!