Capital.ba

U Podgorici čak 50% više turista

08.04.2018. / 7:30

PODGORICA – Podgoricu je u prva dva mjeseca ove godine posjetilo 16,65 hiljada turista, 50,11 odsto više nego u istom prošlogodišnjem periodu.

Iz podgoričke Turističke organizacije (TO) su saopštili da je prema podacima Monstata u prva dva mjeseca ostvareno 28,2 hiljade noćenja, 27,5 odsto više u odnosu na uporedni period.

“Raduje nas što se i u ovoj godini nastavlja trend rasta broja dolazaka i noćenja turista u odnosu na rekordnu prošlu, a posebno to što kontinuirano raste i trend zadržavanja turista u Podgorici”, kazali su agenciji Mina biznis predstavnici TO Podgorica.

Oni su naveli da je veliki broj faktora uticao na takve rezultate.

“Prije svega to su pojačane promotivne aktivnosti u regionu i na značajnijim emitivnim tržištima, otvaranje novih smještajnih kapaciteta i visokokvalitetnih i brendiranih ugostiteljskih objekata, sve više sadržaja u gradu, kao i veliki broj manifestacija i događaja lokalnog, regionalnog i međunarodnog karaktera”, rekli su iz TO.

Podgorica je, kako su saopštili, grad koji nema izraženu sezonalnost i jednako je posjećen tokom čitave godine.

“Dominantni su biznis turisti, pa se grad sve više profiliše kao MICE destinacija”, kazali su iz TO i dodali da se Podgorica i njen turizam u velikoj mjeri razlikuju od sjevera i juga zemlje.

Iz TO su dodali da rade na izgradnji potpuno drugačijeg imidža.

“Osim velikih potencijala za razvoj biznis turizma, radimo na tome da Podgorica postane još atraktivnija turistička destinacija. U posljednje vrijeme veliku pažnju posvećujemo očuvanju i isticanju kulturnog nasljeđa, dodatnoj turističkoj valorizaciji prirodnih resursa, promociji potencijala za razvoj vinskog turizma i formi aktivnog odmora”, rekli su predstavnici TO.

Oni su saopštili da sve gradske službe aktivno rade kako bi Glavni grad spremno dočekao predstojeću ljetnju turističku sezonu.

“Već četvrtu godinu uzastopno, u Podgorici će biti otvoreni info punktovi, na najfrekventnijim lokacijama u gradu, kako bi turistima bile dostupne sve neophodne servisne i informacije o turističkim lokalitetima ne samo u gradu, već i u čitavoj Crnoj Gori”, dodali su predstavnici TO.

U prethodnom periodu je, kako su podsjetili, uspješno realizovana obuka turističkih vodiča specijalizovanih za teritoriju Glavnog grada.

“U narednom periodu slijedi niz već tradicionalnih manifestacija poput dana patišpanja i krapa, koje već poprimaju regionalni karakter”, rekli su iz TO.

Nastaviće se, kako su najavili, i projekat uvezivanja sa glavnim gradovima regiona, koji je počeo 2016. godine, u cilju razmjene iskustava, uzajamnog predstavljanja turističke ponude i kreiranja zajedničkog turističkog proizvoda.

U toku je i realizacija RiTour projekta prekogranične saranje, koji obuhvata pet radnih paketa. SEEbiz

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!