Stiglo 3.955 prigovora potrošača na robe i usluge
29.10.2014. / 20:09
BEOGRAD, U Srbiji je u prvom kvartalu ove godine evidentirano 3.955 prigovora potrošača, rečeno je danas u Privrednoj komori Srbije (PKS).
Sekretar Udruženja PKS-a za trgovinu Gordana Hašimbegović rekla je da je tokom 2013. godine zabilježeno 13.695 prigovora potrošača na razne robe i usluge, što je za 5.000 više nego godinu dana ranije.
Prema njenim riječima, udruženjima potrošača je za godinu i po dana uloženo 20.156 žalbi.
Hašimbegović je, na zajedničkoj sjednici udruženja za trgovinu Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda, istakla da kupci moraju da paze i vode računa gdje pazare.
Potrošaci treba da kupuju kvalitetnu robu sa deklaracijom i jasno istaknutom cijenom i da traže fiskalni račun kako bi zaštitili svoj interes, ali i doprinijeli sprečavanju sive ekonomije i punjenju budžeta Republike Srbije, rekla je Hašimbegović. Tanjug
Tagovi: kupovinanovacpotrosaciracunisrbija
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]