Capital.ba

Sberbanka dobila najviše ocjene Agencije GFK za 2015. godinu

06.04.2016. / 18:00

Sberbanka BanjalukaBANJALUKA,  Sberbanka Banjaluka dobila je najviše ocjene u segmentima rasta svijesti o brendu, u oblasti uvođenja inovativnih tržišnih rješenja i za trend rasta povjerenja klijenata u njen ugled i poslovanje.

Iz Sberbanke je saopšteno da je Banka zadovoljna izvanrednim rezultatima koje je postigla u okviru istraživanja poslovanja banaka sa stanovništvom, koje je provela Agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja-GFK za 2015. godinu.

GFK analiza je rangirala odnos klijenata prema bankama kroz njihovu svijest o brendu, korišćenja proizvoda i usluga, odnos klijenata i banke, te navika i ponašanja klijenata među stanovništvom čija je životna dob od 15 do 79 godina, a koje živi na teritoriji Republike Srpske.

Analiza GFK potvrdila je da Sberbanka Banjaluka bilježi veoma visok ugled i stepen povjerenja među klijentima.

Izvršni direktor Sberbanke Banjaluka Sandro Mihajlović istakao je da su u ovoj banci posebno zadovoljni činjenicom da je Sberbanka brend za samo tri godine tržišnog postojanja na ovim prostorima među stanovništvom zabilježio veliki rast.

“Svjesnost o brendu na kraju 2015. godine bila je za 180 odsto veća u odnosu na kraj 2013. godine. Ovo pokazuje da je i više nego očito da naš kreativni koncept, koji se zasniva na prijateljskoj i kućnoj atmosferi pozitivno prihvaćen od strane tržišta, što nam je omogućilo da značajno unaprijedimo svoju prepoznatljivost u odnosu na druge banke”, istakao je Mihajlović.

On je rekao da se Banka može pohvaliti činjenicom da je samo u 2015. godini dobila povjerenje skoro 20.000 novih klijenata, ističući da se visok nivo povjerenja u banku ogleda i u trendu rasta štednje građana, koji je dva puta veći od prosjeka sektora.

Jedan od najpozitivnijih pokazatelja ovog istraživanja za Sberbanku je rezultat ostvaren u segmentu inovativnosti, u okviru kojeg je banka prepoznata kao institucija koja neprekidno osluškuje potrebe klijenata i kroz uvođenje noviteta nastoji da udovolji potrebama klijenata.

“Koliko u segmentu uvođenja inovacija prednjačimo dovoljno govori činjenica da smo prva banka sa sjedištem u Republici Srpskoj koja je uvela mobilno bankarstvo i mogućnost beskontaktnog plaćanja na POS terminalima”, naveo je Mihajlović.

On je rekao da su tokom prošle godine u potpunosti redizajnirali njihovu veb stranicu prateći posljednje svjetske trendove, što je značajno olakšalo pristup svim informacijama o proizvodima i uslugama.

Za Sberbanku Banjaluka od velikog značaja je i to što ju je GFK tržišno istraživanje, između ostalog, prepoznalo kao modernu banku, sa profesionalnim zaposlenima, te banku koja se preporučuje prijateljima/poznanicima.

Mihajlović je izrazio zahvalnost svima za ukazano povjerenje, te poručio da će Sberbanka nastaviti da se razvija i usavršava, da bi svojim klijentima pružila najbolji mogući servis, ali i paletu proizvoda koja će odgovoriti na sve njihove finansijske potrebe.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!