Capital.ba

Sajam turizma u Beogradu od 19. do 22. februara

12.02.2015. / 13:18

sinisa maliBEOGRAD, U Beogradu će od 19. do 22. februara biti održan Međunarodni sajam turizma pod sloganom “Iskoristi trenutak”, na kojem će zemlja partner ove godine biti Ujedinjeni Arapski Emirati /UAE/.

Ova najveća i najznačajnija turistička manifestacija u jugoistočnoj Evropi okupiće više od 1.100 izlagača iz 50 zemalja svijeta, a prvi put će se predstaviti Jamajka.

Učesnici sajma ponudiće sajamske cijene niže i do 40 odsto, uz eksluzivne pogodnosti.

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je na konferenciji za novinare da Beograd postaje sve važnija destinacija u Evropi, ali da se mora raditi na tome da grad obogati turističku ponudu i više uradi na uređenju.

Mali je naveo da je Beograd na turističkim sajtovima Evrope postavljen kao destinacija koju treba posjetiti u 2015. godini, te dodao da je cilj da se prikaže grad Beograd kao kulturni, turistički i kongresni centar regiona.

On je rekao da je “Er Srbija” izrasla u eminentnu kompaniju u regionu, te zahvalio Ujedinjenim Arapskim Emiratima koji će biti gost sajma turizma, ističući da je to prilika za dva naroda da se približe ne samo turistički, nego i kulturno, i da rade na zajedničkim projektima.

Ambasador Emirata u Beogradu Džuma Rašid Al Dahri rekao je da je velika čast što će ova zemlja učestvovati na sajmu turizma u Beogradu, jer to pokazuje prijateljske odnose dvije zemlje i predstavlja priliku za njihovo jačanje.

On je istakao da je turizam značajan za privredu UAE, i da je prošle godine bilo 14 miliona turista u ovoj zemlji, navodeći da je zbog toga turizam dobra stvar za svaku zemlju.

On je rekao da je prošle godine porastao broj turista iz UAE u Srbiju, jer u Srbiji ima mnogo lijepog da se vidi.

Ujedinjeni Arapski Emirati ponudiće svoje turističke destinacije, kao što su administrativno-poslovni centar Abu Dabi, centar masovnog turizma Dubai, kao i Šardžah, koji je poznat po kulturnim znamenitostima i Adžman kao gastronomska destinacija, Um Al Kuvein kao avanturistička, Ras Al Hajma velnes turizam i Fudžera sa najljepšim plažama.

Ponude će predstaviti najveće turističke organizacije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije, a učešće je najavila i Turistička organizacija Višegrada.

Osim ovog, biće održana još tri međunarodna sajma – hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca, vina “Beo vajn” i suvenira.

Osim država, koje na sajmu turizma tradicionalno promovišu svoje atraktivne destinacije, kao što su Turska, Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Slovenija, Bugarska, ponude će predstaviti Brazil i Indonezija.

Pod sloganom “Taste Serbia” dani vikenda, 21. i 22. februara, osmišljeni su kao gastronomski dani i sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda, koji će se promovisati i kao poslovna destinacija.

Svečano otvaranje sajma turizma je 19. februara u 11.00 časova na galeriji hale 4 Beogradskog sajma.

Pojedinačne ulaznice koštaju 300 dinara /2,45 evra/, a grupne 200 dinara /1,6 evra/, dok je cijena parkinga 150 dinara /1,22 evra/ sat. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!