Capital.ba

Rast prodaje “Audija”

09.07.2012. / 16:15

FRANKFURT, “Audi”, jedna od najluksuznijih marki njemačkog proizvođača automobila “Folksvagena”, u junu je ostvario 13-procentni rast prodaje, zahvaljujući snažnoj tražnji na domaćem tržištu te kompanije, kao i u Sjedinjenim Američkim Državama i Kini.

Kompanija je širom svijeta prodala 133.050 vozila, u odnosu na 117.608 prodatih u junu 2011. godine, navedeno je u saopštenju kompanije, a prenosi agencija AP.

Prodaja je u Njemačkoj porasla za 15 odsto, za 26 odsto u SAD, a za 20 odsto u Kini.

Izvršni direktor “Audija” Rupert Stadler je izjavio danas da je ta kompanija na putu da ispuni svoj ovogodišnji cilj prodaje 1,4 miliona vozila. Za prvih šest mjeseci, prodaja je skočila za 12 odsto, na 733.000 vozila.

Ovakvi podaci ukazuju na značaj Kine, na čijem tržištu ova kompanija sada ostvaruje četvrtinu svoje prodaje, u poređenju sa samo deset odsto prodaje u SAD. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!