Capital.ba

Rast povjerenja potrošača u Francuskoj

28.03.2015. / 7:10

francuskaPARIZ, Povjerenje potrošača u Francuskoj je u martu poraslo dostižući najviši nivo od novembra 2010.

Indeks potrošačkog povjerenja koje izračunava međunarodna istraživačka kompanija “Nilsen” (Nielsen), porastao je u martu sa februarskih 92 na 93 poena, saopštio je zavod za statistiku Insee.

Nivo povjerenja potrošača iznad 100 poena ukazuje na optimizam, a ispod 100 poena na pesimizam.

Najniži indeks zabilježen je u oktobru 2014. kada je on iznosio 87 poena, prenosi Rojters.

U martu, broj Francuza koji predviđa da će se njihova lična finansijska situacija u narednim mjesecima poboljšati, ostao je na prošlomjesečnom nivou.

Istovremeno, proporcija domaćinstava koja velike kupovine ocijenjuju cjelishodnim, povećan je za dva poena.

Najzad, broj domaćinstava koji ocijenjuje da su cijene porasle, opao je četvrti mjesec za redom, na najniži nivo počev od decembra 1999.

Indeks nezaposlenosti koji je pokazatelj strahovanja u pogledu rasta nezaposlenosti je smanjen za 13 bodova na najniži novo od septembra 2013. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!