Capital.ba

Promocija turizma kroz multikulturalnost

22.08.2011. / 7:55

NOVI SAD,  Dunavski turistički klaster Istar21 realizuje projekat “Bogatstvo različitosti” čiji je cilj da se kreira turistički proizvod koji će Vojvodinu i Podunavlje predstaviti kao regije u kojima živi mnoštvo naroda sa različitim običajima.

“Na taj način, Vojvodina i Podunavlje bi bili prepoznatljivi na turističkom tržištu, što bi vodilo jačanju turističke ponude i promociji sela specifičnih po kulturi i običajima svojih nacionalnih zajednica”, navodi se u saopštenju za javnost tog klastera.

Dodaje se da su bogatstvo kultura i tradicija svih naroda koji naseljavaju Vojvodinu i Podunavlje u poslednjih nekoliko vijekova najveća vrijednost ovih prostora i najveći adut za turističku promociju.

U okviru projekta biće izabrana sela koja će na najbolji način predstaviti autentičnost i bogatstvo različitosti Vojvodine i Podunavlja, a kroz turističku promociju afirmisaće se bogatstvo kultura nacionalnih zajednica koje žive na ovim prostorima, povećaće se broj turista kao i broj zaposlenih u turizmu. Beta

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!