Capital.ba

Pao Googleov udio na pretraživačkom tržištu

01.08.2010. / 13:45

NJUJORK, Prema rezultatima istraživanja kompanije Strategy Analytics, Googleov udio na globalnom pretraživačkom tržištu pao je u drugom kvartalu nakon što se kompanija povukla sa kineskog tržišta.
 U tri mjeseca koja su završila krajem juna Googleov udio je pao na 69,7 sa 71,1 odsto koliko je držao u prvom kvartalu ove godine. Prema tvrdnjama analitičara rast Googleovih prihoda od poslovanja vezanog uz pretraživanje interneta nastavlja se usporavati obzirom da je tržište u razvijenim zapadnim zemljama već dostiglo svoju zrelost, a kompanija teško uspijeva ponoviti uspjeh na brzo rastućim azijskim tržištima.

Najveći dobitnik je kineski pretraživač Baidu, koja je četvrti po veličini globalni pretraživački servis, ali u drugom kvartalu je skoro sustigla Yahoo i Microsoft. Baiduov udio je narastao na 4,6 odsto, dok Microsoft drži 4,8, a Yahoo 5,4 odsto tržišta.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!