Capital.ba

Omnikom povećao profit, uz pad prodaje

22.04.2015. / 7:55

dolariVAŠINGTON, Najveća američka kompanija u sektoru oglašavanja, Omnikom grupa (Omnicom Group), u prvom tromjesečju je povećala profit, dok su prihodi smanjeni 0,9 odsto, na godišnjem nivou, usljed veće aktivnosti konkurencije na stranom tržištu.

Ova marketinška grupacija, vlasnik agencija kao što su BBDO Vorldvajd, (BBDO Worldwide), TBWA Vorldvajd, Silverstejn&Partners i drugih, u posmatranom kvartalu ostvarila je prihode od 3,47 milijardi dolara, što je ispod nivoa koji su prosječno predvidjeli analitičari (3,48 milijardi), prenosi Rojters.

Prihodi u inostranstvu opali su 7,3 odsto, na 1,51 milijardu dolara.

Neto profit u prvom kvartalu iznosio je 209,1 milion dolara, dok je godinu ranije vrijedio 205,5 miliona dolara. Profit po akciji iznosio je 83 centa, premašivši za jedan cent konzenzus analitičara. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!