Capital.ba

Obucite se za posao bez greške

23.02.2013. / 6:40

posao 1NJUJORK, U poslovnom svijetu, odjeća koju nosite ponekad može da ima veći uticaj nego što mislite.

Bez obzira na to da li volite da se dotjerujete, da li da nosite brendiranu odjeću ili ste više kežual tip, postoje određeni detalji na koje svakako treba obratiti pažnju.

Brendirana odjeća

Brendiranom odjećom drugima možete da pošaljete poruku kako vjerujete da ćete dobiti veću platu ili više mogućnosti.

Rošini Rajkumar, autor knjige “Communicate That!: Your Toolbox for Powerful Presentations” kaže da treba da se pripazi kada se oblači skupa odjeća u određenim prilikama da ne biste bili ekstravagantni ili imali skuplju odjeću od svojih nadređenih.

Uvijek u trendu

“Utisak koji ostavljate je da trošite puno vremena na dotjerivanje i praćenje trendova pa se čini kao da vam je više stalo do odjeće nego do posla” – poručuje Mišel Sterling, suvlasnik Global Image Group.

Mladalački i kežual stil

“Kežual stil oblačenja može da vas spriječi u daljem napredovanju na poslu jer ovakvim stilom možete da ostavite utisak kako vam je svejedno i da ne želite da se trudite oko posla” – objašnjava Ket Grifin.

Izazovno oblačenje

Izazovnim odijevanjem možete da ostavite sasvim suprotan utisak od željenog, a zbog dubljeg dekoltea i uskih suknji mnogi vas neće shvatiti ozbiljno po pitanju posla, pa bi tako sami sebi mogli da oduzmete određene prilike po pitanju napredovanja u karijeri.

Staromodno (ni)je dobro

“Klasična odjeća, ako se nosi ispravno, izgledaće prikladno, a upravo bi takva trebala da bude poslovna odjeća. Međutim, ako vam odjeća stoji loše ili nosite pogrešne konfekcijske brojeve i krojeve, to će izgledati jako neuredno” – kaže Grifin, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!