Nokia mijenja prodajnu strategiju
23.07.2012. / 14:12
HELSINKI, Do sada se Nokia trudila da svoje uređaje doprema kroz što više prodajnih kanala. Sa novim Windows Phone 8 uređajima strategija će biti drugačija.
Reuters prenosi da Nokia pregovara sa evropskim operaterima o pravu ekskluzivne ponude pomenutih uređaja u njihovoj prodajnoj mreži. Među operaterima sa kojima je Nokia pregovarala nalaze se France Telecom i Deutsche Telekom, ali konačni dogovori nisu napravljeni, saznaje Finacial Times.
Cilj je inicijalno plasirati uređaj preko jedne ili dvije mreže u Evropi. Usljed gubitaka od skoro milijardu evra u samo prva tri mjeseca ove godine iz kompanije je naglašeno da je neophodna promjena poslovnog modela Nokie.
Nokia je u posljednjem kvartalu prodala 4 miliona Lumia telefona, odnosno ukupno 7 miliona od kako su se pojavili na tržištu.
Kompanija je nedavno objavila i finansijske rezultate svog poslovanja u drugom kvartalu, a koji govore o gubitku od 1,41 milijardi dolara. Bizlife
Tagovi: france telecomnokiauredjajiwindows phone 8
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]