Capital.ba

Kvalitetom i cijenom do više turista

24.03.2010. / 10:09

BEOGRAD, Konkurencija u turizmu je sve veća i Srbija mora da spusti cijene i poveća kvalitet kako bi zemlja od vizne liberalizacije imala što više koristi.
“Srbija je lane, bez obzira na krizu, ostvarila dobre rezultate u turizmu, i prihod je bio na nivou iz 2008. godine, odnosno iznosio je 900 miliona dolara”, rekao je Slobodan Unković, profesor na beogradskom Univerzitetu Singidunum.

“Osim privlačenja stranih turista, svi oni koji žive od turizma treba da imaju u vidu i da je domaći gost taj koji može i treba da troši u Srbiji i da je domaća potrošnja itekako značajna za razvoj turističke privrede”, kaže Unković.

Prema njegovim riječima svaki učesnik u turizmu treba da razmišlja o unapređenju kvaliteta svojih usluga, i nizu dodatnih sadržaja koje može da ponudi.

Unković je istakao da je međunarodna konkurencija u turizmu sve veća, i do 2020. godine u svijetu bi trebalo da bude 1,5 milijardi turista godišnje. “Zato bi Srbija do 2015. godine trebalo da usvoji Strategiju razvoja turizma zemlje, jer Srbija nije samo Beograd, festival Egzit ili Guča”,rekao je on.

Godišnja potrošnja turista u svijetu sada je hiljadu milijardi dolara, dok Srbija na žalost u turizmu bilježi konstantan deficit koji je u 2008. iznosio 200 miliona dolara, a lani 100 miliona dolara. Beta

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!