Capital.ba

Kredit EIB za autoput Banjaluka – Doboj

12.11.2013. / 15:59

savjet ministaraSARAJEVO, Savjet ministara BiH utvrdio je danas Prijedlog ugovora o finansiranju između BiH, Republike Srpske, Evropske investicione banke i JP “Autoputevi Republike Srpske” na projektu “Autoput Banjaluka – Doboj”, a vrijednost kredita je 160 miliona evra.

Rok otplate kredita je 25 godina, uključujući četiri godine grejs perioda s alokacijom na Republiku Srpsku, saopšteno je iz Savjeta ministara.

Izgradnja 72 kilometra naplatnog autoputa između Banjaluke i Doboja u okviru ovog projekta odvijaće se paralelno s projektima Koridora 10 u Hrvatskoj i Koridorom “Pet ce”, na pravcu sjever – jug kroz Doboj, Zenicu, Sarajevo i Mostar.

Ministarstvo finansija i trezora BiH dostaviće Prijedlog ugovora Predsjedništvu BiH, a za potpisnika je predložen ministar Nikola Špirić.  Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Kredit EIB za autoput Banjaluka – Doboj

    1. GASTARBAJTER

      Ne Alexandere, zaduzili su nas samo za dionicu od Prnjavora do Doboja, a ovo je preostali dio izmedju Banjaluke i Prnjavora… Treba jos da se zaduzimo za dio Koridora 5c koji prolazi kroz RS i sve ce to da izadje na oko 600 miliona evra…. pa dodaj kamate i sve je to na dugorocni period… Pitanje koje ostaje je kad sve to napravimo ko ce se voziti ovim autoputevima i kako ce se placati odrzavanje, a narocito zimsko odrzavanje… U Ministarstvu saobracaja RS pricaju da se novi autoputevi u RS zimi ne planiraju cistiti od snijega i poledice, jer se to nece isplatiti, nego ce se koristiti samo u povoljnim uslovima ljeti… a ministar Cubrilovic je javno skinuo svu svoju odgovornost za navedenu gradnju sada nepotrebnih autoputeva i prenio na neke nepoznate strucnjake koji su napisali studije isplativosti koje je porucio i platio isti taj ministar…. e Klmeta, Klmeta, Vidosevicu je ovjeren Remetinac… Poslije slobodnog i produzenog vikenda grupa 1 Uskoka nastavlja posao, pitate se kakve veze ima Klmeta… pa nema Klmete i nema mosta u kod Gradiske… to je definitivno… nepotrebno gospodin Cubrilovic prosipa nervozu naTV/u…. nema pa nema,… A sad ozbiljno, taj glupi kredit treba odmah otkazati za neko bolje, buduce vrijeme, ako je Integrala i njega je dosta….

    2. alexandar

      Pa zar se RS već nije kreditno zadužila za ovaj autoput?