Capital.ba

Kako se izgrađuje lični brend

01.06.2013. / 6:50

posao 2NJUJORK, Lični brend na mnogo je načina sinonim za vaš ugled i odnosi se na ono kako vas drugi vide.

Jeste li genijalac? Stručnjak? Može li vam se vjerovati?
Pitanje je, jeste li zadovoljni imidžem kakav ste izgradili i mišljenjem koje ljudi imaju o vama? Je li vrijeme da tu sliku poboljšate ili nadogradite? Ako želite da učvrstite svoj lični brend ili ga tek izgradite, iskoristite neke od sljedećih savjeta:

Gledajte na lični brend kao na ulaganje

To je potencijal koji će trajati duže od vaše karijere. Dok vaši projekti dolaze i odlaze, vaš imidž ostaje i daje dodatnu vrijednost svemu što radite.

Definišite svoju sliku u javnosti

Vaš brend grade i misli, riječi ili reakcije drugih ljudi. Oblikuje se kroz ono kako se vi predstavljate u javnosti. To je nešto na što možete da utičete.

Kakvo mišljenje želite da o vama imaju potrošači/klijenti?

Ulažite u svoju stručnost – svaki dobar brend uključuje dozu stručnosti. Ako ne želite da se specijalizujete, budite dobri u onome što radite. Ulažite u svoj stil – on mora biti jedinstven kao i vaš imidž. Pronađite svoj stil i budite mu dosljedni. Nemojte kopirati druge.

Budite prisutni

Ako ljudi čuju vaše ime dovoljno puta, zaintresirovaće se i pogledati ko ste vi zapravo. Budite aktivni na društvenim mrežama. Potpomognite svoje projekte pišući o njima – eksponirajte ih.

Nemojte se bezuslovno slagati sa ljudima kojima se divite

Ako to radite, gradite tuđi brend, a ne sopstveni. Usmjerite se na teme o kojima možete reći nešto novo i tako ih učiniti kvalitetnijima, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!