Capital.ba

Jahorina – svjetska, a naša

28.02.2014. / 16:50

jahorinaBEOGRAD, Jahorina i Istočno Sarajevo imaju mnogo toga atraktivnog da ponude i van zimske turističke sezone, a Međunarodni sajam turizma u Beogradu je prilika da se to prikaže turoperaterima iz regiona i svijeta, rekao je stručni saradnik za marketing u Turističkoj organizaciji /TO/ Istočno Sarajevo Predrag Lopatić.

On kaže da se ponuda Jahorine van zimske sezone koja podrazumijeva izletnički turizam, atraktivne pećine i kapacitete za kongresni turizam odlično uklapa u najnovije svjetske trendove koji zagovaraju aktivan odmor.

Lopatić je naveo da je Jahorina područje koje je idealno za pripremu sportista, ali i za rekreativce i ljude koji imaju problema sa zdravljem.

Na Jahorini ima nekoliko zatvorenih bazena, kao i spa-kompleksa u okviru renomiranih hotela kao što su “Vučko” i “Bord”.

On je istakao da se ne odustaje od skijaškog turizma primarne ponude Jahorine, olimpijske ljepotice.

“Ako bi Bog dao da snijega bude kao svih prethodnih godina, naravno da će Jahorina ostati sinonim za skijaški turizam”, rekao je Lopatić.  Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!