Capital.ba

Italijanska Prada povećala prodaju za 29 odsto

19.02.2013. / 13:56

pradaPARIZ, Italijanska modna kuća Prada, poznata po luksuznoj odjeći, kožnoj galanteriji, cipelama i koferima, povećala je vrijednost prodaje u 2012. za 29 odsto, na iznos od 3,3 milijardi evra.

Ova milanska kompanija, sa sjedištem u Hongkongu, čiji su glavni konkurenti Luj Viton (iz Grupe LVMH) i Guči (Grupa PPR), u avgustu prošle godine je objavila porast prodaje od 36,5 odsto za prvu polovinu 2012, na 1,55 milijardi evra, što je predstavljalo povećanje od 19 odsto na godišnjem nivou, prenio je francuski časopis Kapital. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!