Capital.ba

Hamburger u Francuskoj ugrožava popularnost sendviča

19.03.2015. / 7:30

francuska zastavaPARIZ, Iako je sendvič, u najrazličitijim varijantama, i dalje neprikosnoven u ponudi svih restorana brze hrana u Francuskoj, sa milijardu prodatih komada u 2014, njegovu “hegemoniju” sve više ugrožava hamburger, pokazuje analiza istraživačke kompanije NPD. 

Prema podacima ove studije, počev od 2009. prodaja sendviča na francuskom tržištu opala je 10 odsto, dok je prodaja hamburgera uzletela 13 odsto u istom periodu, da bi u prošloj godini dostigla rekordni nivo od 970 miliona prodatih jedinica, piše francuski list 20 minit.

Glavni uzrok ovakvih promjena u potrošačkim navikama, kako se navodi, nije samo ekonomska kriza, već i činjenica da se sendvič uglavnom konzumira samo za doručak, dok se prodaja hamburgera proteže na mnogo duži period u toku dana.

Prema ovom istraživanju, 70 odsto sendviča konzumira se u toku pauze na poslu, 75 odsto na mjestu kupovine, a 50 odsto konzumenata čine odrasli ljudi. Istovremeno, tek svaki drugi hamburger pojede se u samom prodajnom objektu, a dvije trećine njegovih ljubitelja mlađe je od 35 godina.

Najzad, tržište hamburgera u Francuskoj profitiralo je poslednjih godina i od povratka Burger kinga, ali i od razvoja novih oblika prodaje, kao što je “fud traks” (food trucks), odnosno, prodaja hrane u specijalnim vozilima. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!